هزینه پیکر تراشی در کرج

هزینه پیکر تراشی در کرج

هزینه پیکر تراشی در کرج به نوع جراحی که فرد می خواهد انجام دهد بستگی دارد. برای اطلاعات دقیق از هزینه پیکر تراشی باید به مطب پزشک مراجعه کنید تا پزشک بتواند با انالیز دقیق روی بدن شما و درصد چربی، بنواند هزینه جراحی را بگوید. همچنین می توانید با تماس با مطب دکتر نامداری از هزینه حدودی مطلع شوید.
هزینه این جراحی نسبت به سال های قبل بیشتر شده اما بستگی به پزشک متخصص،تیم جراحی، نواحی که قصد جراحی دارید و تجهیزات پزشکی دارد.

این جراحی برای چه کسانی مناسب است؟

  • کسانی که قصد کاهش وزن ندارند و فقط قصد فرم دهی دارند.
  • کسانی که دچار بیماری های خاص و خطرناک نیستند.
  • کسانی که دچار اضافه وزن زیاد و چاقی مفرد نیستند.
  • افرادی که دخانیات مصرف نمی کنند.

این جراحی برای کسانی که هدف لاغری دارند گزینه خوبی نمی باشد. ابتدا باید به وزن دلخواه خود برسند سپس برای فرم دهی پیکر تراشی انجام دهند. برای کسانی که هدفشان کاهش وزن می باشد جراحی لاغری و اسلیو معده مناسب است.

پیکرتراشی بدون جراحی به چه شکل است؟

 افرادی که تمایل چندانی به عمل جراحی ندارند و از جراحی تهاجمی هراس دارند و مضطرب می‌شوند. بی‌هوشی و حساسیت ماجرا در این جراحی‌های تهاجمی می‌تواند اصلی‌ترین عامل نگرانی برای این افراد باشد. خوشبختانه پیکرتراشی بدون جراحی به معنای غیرتهاجمی بودن پیکرتراشی است. در این تکنیک که به آن لیپوماتیک می گویند تنها یک یا چند برش کوچک یک سانتی متری در بدن ایجاد می‌شود تا لوله کانولا از طریق آن وارد بدن شده و ازبین بردن چربی را آغاز کند. پس بدیهی است که می‌توان پیکرتراشی را روشی بدون جراحی تهاجمی و خون‌ریزی بدانیم.

کاندیدای مناسب برای پیکر تراشی

برای انجام جراحی پیکر تراشی ، شرایط خاصی وجود دارد. که باید برای اطلاع از آن از یک پزشک متخصص مشاوره بگیرید. اما شرایط کلی برای انجام این جراحی‌، عبارت است از:

  • ابتلا به یکی از بیماری‌هایی که به دلیل اضافه وزن ایجاد شده
  • عدم ابتلا به بیماری‌های قلبی و دیابت
  • پایبندی به یک رژیم غذایی و ورزشی
  • عدم ابتلا به افسردگی
  • عدم استعمال دخانیات

روش های مختلف پیکرتراشی

۱٫لیپوماتیک
در انواع عمل لیپوماتیک هیچ شکاف و برشی روی بدن ایجاد نمی شود. فقط با استفاده از یک لوله بلند به اسم کانولا که قطر کمی دارد چربی ها را از بدن خارج می کنند. اگر تنها قصد کاهش چربی موضعی ندارید و قصد حجم دادن به سایر نقاط بدن خود را دارید لیپوماتیک راه بسیار خوبی است زیرا می توان چربی خارج شده را به دیگر نقاط ترنسفر کرد.

۲٫لیپوست
در این روش چربی ها به صورت یکنواخت خارج سازی شده و مقدار چربی بیشتری را می توان خارج کرد. لیپوست مثل همان لیپوماتیک است اما به صورت پیشرفته تر و با عوارض کمتر. که امکان گلوله شدن چربی و ناهمواری در بدن شما وچود ندارد.

۳٫لیپوساکشن
لیپوساکشن هم تقریبا مثل همان لیپوماتیک هست که مکش چربی انجام می دهد و خود روش های مختلفی نیز دارد. مثل لیپوساکشن با اولتراسوند، خود-رو، باد کرده

آیا پیکرتراشی یک روش ایمن و موثر است؟

در پی تحقیقاتی که در سال ۲۰۰۲ انجام شده است نشان می دهد که پیکرتراشی و لیپوماتیک کمترین عوارض و خطر را داشته و حتی میزان خونریزی در بسیاری از نقاط بدن بسیار کم است نتایج بسیار خوشایند و رضایت بخشی برای افرادی که این جراحی را انجام دادند داشته است. به طور کل با مقایسه پیکر تراشی و تخلیه چربی با دیگر روش های لاغری ای روش کم خطر ترین بوده و در جراحی لیپوماتیک کم ترین خونریزی، امبولی، اکیموز تورم و درد کمتر را تجربه کردند.

پیکرتراشی در کدام قسمت های بدن انجام می شود؟

حتما برای شما جالب است تا بدانید  پیکرتراشی چه کاربردی دارد و در چه قسمت‌هایی می‌توان از آن استفاده کرد. عموما از پیکرتراشی می‌توان در بسیاری از نواحی بدن استفاده کرد. و حجم چربی انباشته شده را کاهش داد. پیکرتراشی معمولا در نواحی بازو، ران پا، شکم، پهلو، پشت، باسن، ساق و مچ پا استفاده می‌شود. از تکنیک‌ های ظریف با دستگاه های متفاوت که کاربرد همان دستگاه های پیکرتراشی را دارد، می‌توان در نواحی کوچکی مثل غبغب استفاده کرد و زیبایی را در اندام و چهره چندین برابر نمود.

مزایا این جراحی و هزینه پیکر تراشی در کرج

  1. بدن دچار ناهمواری نمی شود و چربی به صورت یکنواخت خارج می شود.
  2. جمع شدن پوست در این جراحی از دیگر جراحی ها بیشتر است.
  3. به بستری شدن نیازی نیست.
  4. احتمال عفونت کم است.
  5. ترشح و ورم کمی دارد.

هزینه پیکر تراشی در کرج نسبت به روش پیکر تراشی و نقاط مورد نظر بدن

هزینه این جراحی به چند عامل مختلف بستگی دارد: مورد اول این است که شما با کدام یک از روش های بالا میخواهید جراحی پیکرتراشی انجام دهید که
هر کدام هزینه های متفاوتی دارند. مورد دوم نقاطی است که شما قصد جراحی ان قسمت ها را داریدف برای مثال اگر شما بخواهید تنها شکم پهلو را جراحی کنید
و یا تنها بازو را جراحی کنید هزینه متفاوتی نسبت به پیکر تراشی کل بدن دارد.

چه عواملی در هزینه پیکر تراشی در کرج موثر است؟

عوامل متعددی وجود دارند که نمی توان قیمت مشخصی برای پیکر تراشی تعیین کرد. مثل:

  • در صورتی که نیاز به بستری باشد، هزینه عمل پیکرتراشی افزایش می ‌یابد.
  • تجهیزات و روش هایی که در حین جراحی و پس از آن استفاده می شود.
  • بیمارستان یا مرکز جراحی که عمل در آن انجام می شود.
  • تعداد عضو هایی که تحت عمل قرار می گیرد.
  • پزشکی که برای عمل انتخاب می شود.
  • مقدار چربی هایی که تخلیه می شود.
  • عضوی که باید جراحی شود.

به همین دلیل باید برای اطلاع دقیق از هزینه ها به مطب پزشک مورد نظر مراجعه کرده و با در نظر گرفتن شرایط شما، بودجه ای که برای جراحی نیاز دارید را به شما بگویند.

ویژگی‌هایی که کیلینیک پیکرتراشی باید داشته باشد؟

  • ادارا بودن پزشکان مجرب و متخصص همراه با مدارک علمی معتبر برای گرفتن نتیجه‌ی دلخواه
  • جراحی با کم‌ترین عوارض و بالاترین کیفیت با استفاده از امکانات پیشرفته
  • استفاده از تجهیزات و امکانات مناسب برای ارتقا کیفیت جراحی
  • برخورداری از دستگاه‌های مدرن و پیشرفته برای انجام جراحی
  • استفاده از پرسنل مجرب و با مسئولیت در کلینیک
  • دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان

پس از جراحی پیکرتراشی چه مقدار کاهش وزن صورت می گیرد؟

به طور کل هدف از جراحی پیکرتراشی کاهش وزن نمی باشد. میزان کاهش وزن در افراد مختلف متفاوت می باشد. زیرا با توجه به شرایط جسمانی هر فرد و روشی که استفاده شده است، این مقدار متفاوت است. البته رژیم غذایی پس از جراحی هم چندان بی‌تاثیر نیست و باعث کاهش وزن می شود. بنابراین، نمی‌توان به طور قطع گفت که در ماه اول چند کیلو کاهش وزن خواهید داشت. اما چیزی که به طور قطع می‌توان گفت این است که در دراز مدت، کاهش وزن هم خواهید داشت. اگر مبتلا به بیماری چاقی مفرط باشید، احتمالا بیمه‌گذار موظف است بخشی از هزینه جراحی را پرداخت کند. چاقی مفرط به BMI بالاتر از ۴۰ می گویند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 4.3]
این پست توصیه می شود

نظرات