تزریق چربی به صورت در کرج

 تزریق چربی به صورت در کرج

زنان و مردان در سال‌های اخیر استقبال زیادی از تزریق چربی به صورت در کرج  و دیگر شهر ها کردند. از بین رفتن بافت چربی و استخوانی شدن صورت یکی از مشکلاتی است که با بالا رفنتن سن برای عموم پیش می اید. و در نتیجه باعث چین و چروک و پیری می شود. البته برخی افراد هستند که کم سن و سال اند اما به صورت ژنتیکی صورت استخوانی دارند. تزریق چربی به صورت برای این افراد هم نیاز است و تاثیر بسیار زیادی در زیبایی صورت دارد.

عمل تزریق چربی به صورت

نسبت به استفاده از دیگر پر کننده ها مانند فیلر، تزریق چربی به صورت و بدن یک روش بسیار جوابگو می باشد. دلیل گسترده بودن این روش این است که نیاز به لیپوساکشن موضعی هم دارد. طی فرایند انجام تزریق چربی صورت و به این صورت می باشد که، ابتدا پزشک مقداری از چربی قسمت شکم یا ران با استفاده از تکنیک لیپوساکشن از بافت بدن بیمار بر می دارد. سپس روند آماده سازی چربی انجام می شود که پس از این مرحله آن را به صورت بیمار تزریق می کند. این موضوع را مورد توجه خود قرار دهید که برای جهت تزریق چربی به صورت از استعمال دخانیات و مصرف قرص های ضد انعقاد خون مثل آسپرین، داروهای ضد التهابی و مکمل های گیاهی خودداری فرمائید.

قدم اول برای تزریق چربی به صورت

بروز چین و چروک در صورت به دلایل مختلف می‌تواند بر روحیه افراد تاثیر منفی گذاشته و آن‌ها را دچار افسردگی‌های شدید کند. بسیاری از افراد به منظور بهبود افتادگی و فرو رفتگی‌های سطح پوست خود اقدام به تزریق چربی به صورت کرده تا به جوانسازی پوست خود کمک کنند. برای درمان چین و چروک‌های پوست صورت روش‌های کلینیکال متعددی وجود دارد که در این مطلب به یکی از موثرترین آن‌ها اشاره کردیم. توصیه می‌شود برای نتیجه‌گیری بهتر نزد پزشکان با تجربه و با مهارت بالا رفته و هرگز به کلینیک‌های ارزان‌قیمت و نامعتبر اعتماد نکنید.

تزریق چربی به صورت برای چه کسانی مناسب است؟

  • اگر می خواهید فرورفتگی های پوستتان را پر کنید یا دستانتان جوانتر شود.
  • کسانی که صورت بیش از حد لاغر و استخوانی دارند.
  • اگر پوست شما افتاده چروک شده است.
  • پر کردن چروک های سینه و بازساری ان

فرایند عمل تزریق چربی به صورت در کرج است؟

  • خارج کردن چربی

شما با مشورت با پزشک متخصص یک ناحیه را برای استخراج چربی انتخاب می کنید. سپس پزشک اون قسمت را بی حس کرده و یک برش کوچیک ایجاد میکند. ان قسمت را استریل می کنند سپس از از دستگاهی برای خارج کردن چربی استفاده می کنند.

  • پالایش چربی

زمانی که مقدار چربی مورد نیاز استخراج شد، چربی توسط پزشک پالایش می شود. نا خالصی ها گرفته می شود و برای تزریق به سرنگ های کوچک انتقال داده می شود.

  • انتقال چربی

متخصص یک لوله یا یک سوزن را وارد ناحیه مورد نظر را می کند. با هر بار وارد و خارج شدن سوزن مقداری از چربی به زیر پوست انتقال داده می شود. این عمل چندین بار تکرار می شود تا به نتیجه دلخواه برسید. برخی جراحان زیبایی پیشنهاد می کنند تا ناحیه ای که چربی تزریق شده ماساژ داده شود تا به نتیجه مطوب برسید.

حداقل یک ماه تا یک ماه و نیم از مصرف دخانیات برای جلوگیری از ماندن جای زخم و ترمیم بهتر خودداری کنید. از مصرف داروهای ضد التهابی و غیر استروئیدی، ویتامین هایی باعث خونریزی بستر می شوند و اسپرین خودداری کنید. طوری هماهنگ کنید که پس از انجام عمل با خود همراه داشته باشید.

توصیه هایی عمل تزریق چربی به صورت

در بیشتر موارد این به‌صورت سرپایی است و از طریق بی‌حسی موضعی انجام شده. اما در مواقعی که ممکن است پزشک به دلیل افزایش تعداد عمل مجبور شود تا فرد را بیهوش کند بنابراین حتما خودتان را مهیای این شرایط از پیش تعیین نشده کنید و در بعضی زمان‌ها هم ممکن است پزشک بادقت بر شرایط پیش‌ آمده در حین عمل تصمیم به انجام دیگر روش‌های درمانی کند. قطعا این تصمیمات برای اثربخشی بیشتر و بهتر گرفته شده است و بهتر می‌باشد که با پزشک خود به‌دور از استرس همراهی کنید. این عمل مستلزم این است که بعد از اینکه عمل تزریق به اتمام رسید به‌تمامی توصیه‌ها و نکات پزشکتان گوش کرده و تمامی نکات را موبه‌مو انجام بدهید.

 

برای تزریق از کدام قسمت بدن چربی برداشته می شود؟

چربی که برای تزریق به صورت استفاده می شود باید از بدن همان فردی که قصد تزریق دارد گرفته شود. و این که شکم قسمتی از بدن است که تجمع چربی در ان برای تقریباً همه شایع است. و عموما ترجیح می دهند که چربی تزریق شده به صورت از گرفته شود. همچنین می توان ، چربی را از ناحیه کمر یا باسن و یا ران جمع کرد تا به صورت تزریق کرد. به طور کل، می توان چربی را از خیلی از نقاط بدن جمع آوری کرد. همچنین می توان چربی را از بازوها و پاها جمع آوری کرد. البته نکته حائز اهمیت این است که باید از قسمتی چربی را برداشت که سخت تر از بین می رود. برای مثال چربی ران پا همیشه دیر تر از دیگر نقاط اب می شود و این برای ماندگار بودن تزریق شما مفید است.

چقد تزریق چربی کرج به صورت مانداری دارد؟

بیشترین سوالی که در خصوص این جراحی پرسیده می شود، همین بحث ماندگاری است. ماندگاری چربی به عوامل مختلفی بستگی دارد برای مثال به شرایط بدنی هر فرد،ناحیه مورد تزریق، مقدار چربی تزریق شده، و مهارت پزشک بستگی دارد. اما به طور کل ماندگاری چربی از ماندگاری فیلر ها بیشتر است و ماندگاری ان از ۲ سال به بالا است.

مزایا تزریق چربی

  • به این دلیل که پیوند از بدن خودتان است بدن حساسیت پیدا نمی کند و چربی وارد شده را می پذیرد.
  • نتیجه تزریق چربی کاملا طبیعی است، ایمن و بدون خطر است، همچنین ماندگاری بالایی دارد.
  •  نتیجه ظاهری زیبا و کاملا طبیعی بعد از انجام عمل
  • تزریق چربی جراحی زیبایی بدون تهاجمی است.
  • اصلاح شکل بد و فرم استخوانی صورت
  • عدم نیاز به فیلر یا ماده خارجی
  • امکان تزریق  به کل نقاط بدن
  •  بسیار مقرون‌به‌صرفه است
  • بهبود یافتن بافت پوست
  • ماندگاری طولانی مدت
  • جذب سریع چربی

معایب تزریق چربی

  1. با این وجود که تزریق چربی ماندگاری بیشتری دارد، اما نسبت به دیگر پر کننده های پوستی گران تر است.
  2. بر خلاف فیلر ها که با تزریق انزیم از بین می روند، با تزریق چربی در صورت پشیمانی راهی وجود ندارد.
  3. زمان اماده سازی و تهیه چربی برای تزریق، بیشتر از پر کننده های بسته بندی شده است.
  4. بهتر است برای تاثیر بیشتر چند بار تزریق چربی انجام دهید.

تزریق چربی به صورت، چه نکات منفی دارد؟

  1.  ژل های هیالورونیک اسید با یک تزریق به حالت اولیه بازمی گردند، اما در تزریق چربی در صورت پشیمانی راهی برای جذب چربی و از بین رفتن آن وجود ندارد.
  2. تزریق چربی به طور میانگین ماندگاری بالاتری دارد. اما این مدت زمان دقیق قابل پیشبینی نمی باشد و از چند ماه تا چند سال می تواند متغیر باشد.
  3. مدت زمان تهیه و آماده سازی بافت چربی برای تزریق، در قیاس با فیلر های پرکننده بسته بندی شده طولانی تر است.
  4. با وجود تاثیر ماندگارتر در مقایسه با پرکننده های پوستی، تزریق چربی گران تر است.
  5. برای تاثیر گذاری بهتر، امکان دارد مجبور به تکرار چند باره ی این کار شوید.
  6. تزریق چربی در هر حال یک عمل جراحی محسوب می شود.

مراقبت های بعد از تزریق

  1. برای جلوگیری از عفونت هر روز انتی بیوتیک که پزشک تجویز کرده مصرف کنید. حتما باید دقت کنید سر ساعت مصرف شود.
  2. به هیچ عنوان پس از تزریق به محل تزریق دست نزنید. و دقت کنید چیزی به صورتتان نخورد تا چربی تزریق شده جا به جا نشود.
  3. برای تزریق چربی به صورت هنگام خوابیدن تا چند روز کمی سرتان بالا تر از بدن قرار بگیرد تا ورم نکند.
  4. اگر زیر چشم کبود شود طبیعی است. و بین چند روز تا حداکثر ۲ هفته از بین می رود.
  5. درد و ورم پس از تزریق طبیعی می باشد نگرانش نباشید برطرف می شود.
  6. هنگام انجام کار هایتان سعی کنید سرتان را خم نکنید به رو به جلو باشد.
  7. به مدت ۷ روز از ورزش کردن سنگین خودداری کنید.

هزینه تزریق چربی به صورت در کرج چقدر است؟

قیمت تجهیزات پزشکی و دارو ها دائما در حال تغییر است به این دلیل نمی توان هزینه دقیقی را پیش بینی کرد. زیرا بستگی دارد که شما چه زمانی قصد تزریق چربی را داشته باشید. همچنین به همراه ان میزانی که باید چربی کشیده شده و تزریق شود در افراد متفاوت است. مدت زمان انجام تزریق در هم در هزینه موثر است. به این دلایل نمی توان هزینه دقیق را محاسبه کرد. امکا دارد صورت شما چند بار به تزریق نیاز داشته باشد که موجب افزایش هزینه می شود. اگر می خواهید از هزینه اطلاع داشته باشید می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و ما مطب تماس بگیرید.

 کاربردهای تزریق چربی

  • اصلاح فرو رفتگی ها، جای زخم و پر کردن بخش های مختلف
  • جوان سازی دست و جلوگیری از دیده شدن عروق زیر پوست
  • ایجاد تقارن در بدن و اصلاح وضعیت ظاهری بدن
  • حجیم کردن سینه ها و رفع عدم تقارن
  •  فرم دهی چانه و رفع مشکلات  آن
  • از بین رفتن چین و چروک ها
  • رفع چین خوردگی های بدن
  • رفع خط اخم و خنده
  • حجیم کردن ساق پا
  • حجیم کردن لب ها
  • حجیم کردن باسن
  • حجیم کردن گونه

یک هدف مهم از تزریق چربی به صورت

خیلی از افراد با هدف بهبود افتادگی و فرو رفتگی‌های پوست خود اقدام به تزریق چربی به می کنند تا پوستشان جوانسازی شود. زیرا بروز چین و چروک در صورت می‌تواند بر روحیه افراد اثر منفی بگذارد و باعث شود اعتماد به نفس فرد پایین بیاید. برای درمان چین و چروک‌ها و پیری پوست روش های زیادی وجود دارد که  یکی از موثرترین آن‌ها تزریق چربی به صورت در کرج است. ما به شما توصیه می کنیم برای گرفتن نتیجه‌ خوب به مراکز و کلینیک های معتبر و پزشکان خبره مراجعه کنید. همچنین برای انجام این کار از مراجعه به سالن‌ های زیبایی جدا خودداری کنید.

چرا با بالا رفتن سن چربی صورت از بین می رود؟

با بالا رفتن سن پوست دچار تغییراتی می شود که یکی از آن ها ایجاد تغییراتی در پوست و در صورت می باشد. نیروی جاذبه زمین باعث کشیده شدن پوست به سمت پایین و افتادگی بافت های نرم صورت می شود.  به همین دلیل چین و چروک ها و خطوط  ظریف تا عمیق در پوست ایجاد می شود. چین و چروک هایی که اطراف بینی، دور چشم، خط خنده، خطوط ماریوت و دیگر چروک ها از جمله چروک هایی هستند که عموما به علت افزایش سن به وجود می آیند. علاوه بر ان لایه چربی زیر پوست با گشت زمان کاهش یافته و باعث شل شدن، افتادگی، ایجاد چروک ها و کاهش استحکام بافت می شود. 

نکاتی درباره تزریق چربی

  • در سال ۲۰۲۰، بیش ۷۰ هزار نفر تزریق چربی انجام دادند. و بیشتر از ۹۰ درصد ان ها از نتایج رضایت کامل داشتند.
  • تزریق چربی روشی کم‌تهاجمی است. به دلیل گرفتن چربی از بدن با لیپوساکشن از تزریق ژل تهاجمی‌تر و از دیگر عمل‌های جراحی، کم‌تهاجمی‌تر است.
  • دوام خیلی بیشتری نسبت به تزریق ژل در کرج دارد.
  • ریکاوری و از بین رفتن عوارض فقط تا ۲ هفته ادامه است.

 کاربرد تزریق چربی صورت به طور کلی

  1. ازبین‌ بردن ناحیه‌ های فرو رفته در صورت مانند گودی زیر چشم‌ها و شقیقه‌ها
  2. برطرف سازی افتادگی و شل شدن پوست در سنین بالا در افراد
  3. حجم دادن به لب‌ها و برجسته و برآمده کردن گونه و چانه 
  4. محو کردن چاله‌های به وجود آمده از آکنه و جوش 
  5. پرکردن چین‌ و چروک کنار دهان و زیر بینی
  6. جوان‌ سازی پوست

 

به چه دلیل ما به تزریق چربی به صورت نیار پیدا می کنیم؟

عوامل مختلفی می تواند دلیل کاهش و از بین رفتن چربی صورت باشد. یکی از اصلی ترین و مهم ترین عوامل ژنتیک می باشد. یعنی اگر صورت شما به از اول استخوانی بوده دلیل اصلی ان ژنتیک است حال عوامل محیطی دیگر می تواند باعث تشدید آن شود. از دلایل متعدد لاغری صورت کاهش وزن زیاد و سریع، تغییرات هورمونی، استعمال دخانیات و ورزش بیش از حد می باشد. با بالا رفتن سن قاعدتا چربی های صورت از بین رفته و با از بین رفتن چربی پست افتاده می شود. از دلایل مهم دیگر افزایش سن است. با افزایش سن راه های مختلفی مثل تزریق ژل در کرج، تزریق بوتاکس در کرج و تزریق ژل لب برای جوانسازی صورت وجود دارد که شما باید با توجه به نیاز خودیکی از این روش ها را انتخاب کنید.

نکاتی برای روز تزریق چربی به صورت

ممکن است روز انجام عمل تزریق چربی به صورت در کرج شرایطی پیش بیاید که به دور از انتظار شما باشد. برای مثال امکان دارد زمان برداشت و تزریق چربی طول بکشد. و یا پس از برداشت چربی در آن ناحبه احساس درد داشته باشید. مدت زمان جراحی به این مورد بستگی دارد که پزشک چه مقدار به چربی نیاز داشته باشد. و یا مورد دیگری که وجود دارد این است که برای انجام این عمل عموما افراد بی حسی موضعی می گیرند. مگر در شرایط خاص که پزشک مجبور به بیهوش کردن مراجعه کننده شود. اما اگر شما روش دیگری را برای حجم دهی صورت انتخاب کنید. برداشت چربی از بدن برای تزریق شبیه به جراحی لیپوماتیک در کرج می باشد.

پس از تزریق چربی به صورت شرایط چگونه است؟

بعد از عمل تا چند روز صورت شما متورم و کبود می شود که طبیعی بوده و درمان خاصی وجود ندارد، تنها استراحت کافی در این زمان بسیار توصیه می‌شود. کبودی‌ ها با گذشت زمان تقریبا ۱ هفته کم‌کم از بین خواهند رفت. اما ممکن است ورم‌ها همچنان باقی بمانند. عموما، مدت زمان بهبودی ورم‌ها و کبودی‌ها بین ۷ الی ۱۰ روز می باشد که امکان دارد این رقم در افراد مختلف متفاوت باشد. هیچ عمل جراحی بدون عوارض  نبوده و باید نسبت به این مسئله آگاه باشیم. تنها زمانی می‌توان این عوارض را به حداقل رساند که نزد یک پزشک ماهر برویم و از تجربه او نهایت بهره را ببریم.

کلینیک زیبایی تزریق چربی

تزریق چربی در مطب دکتر نامداری به صورت کاملا مدرن با به روز ترین تجهیزات انجام می شود و دیگر روش های سنتی قدیمی که از سرنگ برای تخلیه چربی استفاده می کردند به کار گرفته نمی شود. فرایند این روش به دلیل اینکه باید چربی استخراج گردد و فرآوری لازم بر روی آن انجام شود. که مدت زمانی در حدود ۳ الی ۴ ساعت نیاز دارد. اولویت پزشکان برای تعیین ناحیه استخراج شکم و پهلو می باشد. اما در موارد و شرایط خاص چربی از ران برداشت می گردد. که البته برداشت چربی از ران بسیار مناسب تر است زیرا چربی ران از دیگر نواحی بدن سخت تر آب می شود. که در نتیجه تزریق آن به صورت موجب ماندگار تر بودن ان می شود.

تزریق چربی به صورت را از چه سنی میتوان انجام داد؟

تزریق چربی به صورت یک روش جراحی زیبایی است که برای افرادی که به افزایش حجم و شکل دهی به صورت خود علاقه‌مند هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. هرچند که هر فردی ممکن است نیازها و شرایط منحصر به فردی داشته باشد، اما در کل، تزریق چربی به صورت به عنوان روشی مناسب توصیه می‌شود برای افرادی که:

  1. دارای نقاط خالی و ناهمواری‌های صورت هستند که بهبود آنها را می‌خواهند.
  2. می‌خواهند حجم لب‌ها، خطوط لبخند و یا زاویه یا تعریج صورت را بهبود بخشند.
  3. نیاز به ترمیم حجم صورت در نتیجه پیری، افتادگی، یا از دست رفتن چربی دارند.
  4. می‌خواهند استخوان گونه ها را بیشتر نمایان کنند یا صورت را تعادل بخشند.

درباره سن محدودی برای انجام تزریق چربی به صورت قطعی تعیین نشده است، اما معمولاً پزشکان و جراحان زیبایی توصیه می‌کنند که این روش برای افرادی که پایداری استخوان صورت و ساختار پوستی خوبی دارند، مناسب است. برای بررسی مناسب بودن تزریق چربی به صورت، بهتر است با یک جراح زیبایی مشورت کنید. آنها بر اساس ویژگی‌های شما و نیازهایتان می‌توانند بهترین توصیه را ارائه کنند و برنامه درمانی مناسب را برای شما تعیین کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
این پست توصیه می شود

نظرات