جراح زیبایی در فردیس کرج

بسیاری جراح زیبایی در فردیس کرج است اما شما باید با تحقیق و جستجو بهترین جراح در کرج را پیدا کنید. به دلیل اینکه انجام عمل های زیبایی بسیار حساس اند که اگر به خوبی انجام نشود می تواند عواقب جبران ناپذیر با هزینه های هنگفت را در پی داشته باشد. به همین دلیل در انتخاب جراح خود به هیچ عنوان نمی توانید ریسک کنید.

رایج ترین عمل های زیبایی چیست؟

چگونه یک جراح زیبایی خوب پیدا کنیم؟

برای جراحی زیبایی اولین قدمی که باید بردارید که مهم ترین هم هست انتخاب جراح است. باید پزشکی را انتخاب کنید که جراحی شما را به نحو احسنت بدهد زیرا اگر اینطور نباشد ندامت و پشیمانی بی فایده است و حتی و با هزینه های زیاد هم جبران نمی شود. البته نکته قابل توجه دیگر هم این است که با دیدن نمونه کار های پزشک، خود را با دیگر مراجعین مقایسه نکنید و توقعتان واقع بینانه باشد. زیرا فرم صورت و استخوان بندی هر فرد با دیگر تفاوت دارد. در نتیجه نباید توقع نتیجه جراحی فرد دیگر را با نتیجه جراحی خود مقایسه کنید. هرچند که با چک کردن نمونه کار های یک پزشک می توان به طور کلی متوجه تخصص و تجربه جراح شد.

 مراقبت پس از جراحی زیبایی

بسیاری از عمل‌های زیبایی به ریکاوری طولانی و بستری شدن در بیمارستان نیازی ندارند. بعضی از جراحی‌ها به که به ان ها سرپایی می گویند و فرد بعد از اتمام جراحی می تواند مرخص شود. گاهی اوقات در برخی جراحی ها نیاز است فرد چند ساعت در بیمارستان بماند و سپس برای ترخیص شود. با این حال در بیشتر جراحی‌ها فرد باید پس از چند روز برای برداشتن بخیه‌ها مجددا مراجعه کند.