جراحی تزریق چربی

تزریق چربی

عمل تزریق چربی کرج را می توان در حقیقت جراحی پروتز طبیعی دانست،

با گذر عمر و یا چاق و لاغر صورت معمولاً پوست صورت مقداری برای صورت گشاد می شود! این امر سبب می شود تا پوست آویزان شود و یا اگر نشود صورت خالی شود،
از بین رفتن بافت های چربی صورت، سن را بالا می برد و موجب کاهش اعتماد بنفس در فرد می شود. به جز این انباشت چربی در شکم و پهلو باعث می شود تا هیکل مناسب دیده نمی شود.

 

 

 انجام پیوند چربی چگونه است؟

پیوند چربی یا انتقال چربی به شیوه اتولوگ برداشت چربی  از قسمتی از بدن بیمار به قسمت دیگری است که دچار کاهش چربی است. پس از برداشت چربی از ناحیه دونور، این چربی فرآوری می شود و سپس در نواحی مختلف صورت  از جمله گونه ها، تزریق چربی به صورت در کرج، لب ها، خط خنده، گودی و تیرگی زیر چشم ها ، چین و چروک های های عمیق، اطراف دهان تا ناحیه بینی، چانه ،خط فک و شقیقه ها  تزریق می شود. علاوه بر ان می توان از چربی برداشته شده و برخی از نواحی دیگر هم ترنسفر انجام داد. برای مثال می توان از چربی که از شکم گرفته شده را به باسن ترنسفر کرد.

مزایای تزریق چربی

  • به دلیل اینکه این روش تنها در یک جلسه انجام می‌شود در طولانی مدت بسیار مقرون‌به‌صرفه می‌باشد
  • امکان تزریق چربی به تمام نقاط بدن (به دلیل طبیعی بودن چربی به سرعت جذب بدن می‌شود
  • عدم نیاز بدن به ماده خارجی دیگر (فقط از چربی طبیعی بدن شما استفاده می‌شود
  • جوانسازی منافذ پوستی و محو شدن زخم‌ها و چاله‌های ناشی از جوش و آکنه
  • ماندگاری طولانی مدت؛ به گونه‌ای که تا ۳ الی ۵ سال دوام دارد.
  • برخوردار شدن از ظاهری زیبا و طبیعی پس از انجام عمل
  • عدم نیاز به تکرار درمان از طریق تزریق چربی به صورت
  • جذب سریع چربی به نواحی تزریق شده
  • اصلاح بدشکلی‌ها و فرم صورت
  • بهبود بافت پوست

تزریق چربی کرج

علم روز پزشکی و جراحی پلاستیک روز به روز در حال پیشرفت می باشد. این امر موجب شده که امروزه جراحی تزریق چربی کرج و لیپوماتیک بسیار پرطرفدار باشد.
در عمل لیپوماتیک (که در مقالات قبلی آن را از جهات مختلف بررسی کرده ایم) پزشک چربی های اضافی را بیرون می کشد. اما این بافت های چربی قابلیت تزریق در سایر نقاط بدن را دارند.

این بافت ها چون از بدن خود بیمار استخراج شده اند. مشکلی با بدن بیمار نخواهند داشت، این چربی ها را می توان در صورت و یا سایر نقاط بدن بیمار تزریق کرد،
عموماً بیماران علاقه دارند تا این چربی به باسن و یا سینه آن ها اضافه شود. به جز بدن این چربی ها را می توان به صورت بیمار نیز تزریق کرد، برای مثال گونه ها یا حتی چانه جزء متداولترین کاندیدها می باشند.

باید توجه داشت که مقادیری از چربی های تزریق شده، جذب بدن می شود. و تنها مقادیری (معمولاً ۴۰ تا ۶۰ درصد) از آن باقی می ماند.
به هر حال عمل تزریق چربی را می توان هم به نوعی جراحی جوان سازی صورت نامید و هم پیکرتراشی.

عوارض تزریق چربی

تزریق چربی یکی از ایمن‌ترین شیوه‌های جوان‌سازی و زیبایی پوست می باشد. و به‌ طور معمول با هیچ عارضه‌ی چندان جدی و خطرناکی همراه نمی باشد، مگر در مواردی بسیار نادر. یکسری از عارضه‌ های کاملا معمولی مثل کبودی و ورم، یا حتی باد کردن دور چشم‌ها، بی هیچ نگرانی‌ای و بدون آنکه به انجام کار خاصی نیاز داشته باشد.بعد از دو هفته کاملا برطرف شده و از بین می‌ رود.

به غیر از این موارد اما احتمال بروز دیگر عوارض، و البته حساسیت‌ها نیز خواهد بود. عارضه‌هایی مثل باقی ماندن جای زخم و عفونت که از تمامی موارد دیگر احتمال بروز آن‌ها بسیار کم‌تر می باشد. اختلال در قدرت لامسه نیز می‌تواند عارضه‌ی دیگری باشد که البته گذرا خواهد بود. در آخر به حساسیت و واکنش آلرژیک به بی‌حسی موضعی هم به‌عنوان تنها حساسیتی که احتمال بروز آن وجود دارد می‌توان اشاره کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
این پست توصیه می شود

نظرات