تزریق چربی چه تاثیری بر پوست دارد؟

تزریق چربی در کرج

بعضی از بیماران ممکن است بخواهند تزریق چربی در کرج را به عنوان راه درمانی در نظر بگیرند.که در این روش از چربی‌های بدن بیمار برداشته می‌شود و سپس آن را به پوست تزریق می‌کنند. تا چهره را پر و یا خطوط را کم کند و حتی از بین ببرد. این روش تنها یکی از روش‌هایی است که می‌تواند برای درمان خطوط لب و چین و چروک استفاده شود.
خطوط پنجه کلاغی، خطوط صورت، خطوط اطراف دهان و خطوط لبخند می‌توانند به این طریق حذف شوند.گزینه‌هایی مانند بوتاکس و تزریق چربی درمان‌هایی هستند که به جراحی نیاز ندارند. و برای بهبود ظاهر در کوتاه مدت و یا تا زمانی که شما نیاز به جراحی پلاستیک داشته باشید، می‌توانند انتخاب بسیار مناسبی باشند.

تزریق چربی به صورت در کرج چگونه انجام می‌شود؟

در این روش یک منطقه “اهدا کننده” باید تعیین شود (مانند شکم یا باسن) و لیپوساکشن برای استخراج چربی بر روی این قسمت انجام شود.
سپس چربی سوپاپی به صورت پیوند به چهره منتقل می‌شود. حدود ۵۰ درصد از چربی تزریق شده از بین می‌رود و چربی باقی مانده برای همیشه می‌ماند.

چه زمانی می توانید تصمیم بگیرید تزریق چربی انجام دهید؟

  1. اگر قصد دارید صورت خود را جوانسازی کنید اما به همراه ان می خواهید ماندگار بیشتری نسبت به فیلر داشته باشد.
  2. بعضی از قسمت های صورتتان دچار فرو رفتگی شده و یا استخوان گونه تان بیرون زدگی دارد به دلیل کمبود چربی .
  3.  اگر چربی دستانتان از بین رفته است ورگ ها بیرون زدند. قصد جوانسازی دارید.
  4. اگر قصد زیبایی صورت یا فرم دهی و زاویه سازی دارید (کانتورینگ)
  5. جهت از بین رفتن جای زخم و سکار

نتایج این عمل چیست؟

اغلب چربی‌های منتقل شده به چهره عموما زنده می‌مانند، اما نتایج غیرقابل پیش‌بینی است. به طور معمول، برای رسیدن به نتایج مطلوب، به چند روش انتقال چربی مورد نیاز می‌باشد.
با این حال، مقدار چربی برای تزریق به هر ناحیه صورت استاندارد نیست و اساسا بر اساس تجربه جراح است که با توجه به نتایج آن باید توسط یک پزشک حاذق انجام گیرد.
دکتر نامداری در کرج با داشتن ۹ سال سابقه در این زمینه یکی از بهترین‌ها در انجام این کار است.

مزایا و معایب

مزایا

  • به دلیل اینکه از چربی‌ بدن خودتان استفاده می‌ کنند امکان بروز واکنش‌های آلرژیک خیلی کم است.
  • انجام تزریق چربی ماندگاری و ایمنی بالایی دارد و طبیعی است.
  • تزریق چربی جوانسازی هم می کند و کم تهاجم است.

معایب

  • خارج سازی چربی از بدن و آماده‌سازی ان برای تزریق، نسبت به تزریق فیلر ها کار و زمان بیشتری نیز می برد.
  •  تزریق چربی نسبت به تزریق ژل یا همان فیلر ماندگاری بیشتری دارد که هچمنین هزینه بیشتری هم می برد.
  • اگر بخواهید به بدن چربی تزریق کنید باید چند بار انجام شود تا به نتیجه دلخواه برسید.

تزریق چریی چقدر ماندگاری دارد؟

بیشتر بیمارانی که تزریق چربی انجام می دهند از نتایج عمل راضی بوده اند و در بسیاری از بیماران تزریق چربی می تواند به مقدار قابل توجهی چین وچروک وافتادگی صورت را کاهش دهد. حدودا در تمامی بیماران مقداری از چربی تزریق شده به طور دائم باقی خواهد ماند. هر چند این مقدار از بیماری به بیماری دیگر متفاوت بوده و ممکن است برای بر طرف کردن کامل چین و چروک و افتادگی پوست تزریق دوم و در بعضی موارد تزریق سوم لازم باشد.

 

تزریق چربی

آماده سازی چربی پیش از تزریق چگونه است؟

چربی ای که از بدن می گیرند در مرحله بعد فرآوری شده و چربی از خون و مواد بی حس کننده با دقت جدا می شود. پس از جدا سازی چربی ها مقدار دقیق چربی لازم برای تزریق در سرنگ های ظریف آماده ی تزریق می شوند. پزشک متخصص باید توجه داشته باشد که سلول های چربی بسیار حساس و آسیب پذیر هستند و در کلیه مراحل برداشت، فرآوری و تزریق باید نهایت دقت بکار گرفته شود تا به چربی آسیبی نرسد و نتیجه ی خوبی را با خود به همراه داشته باشد.

چرا افراد به تزریق چربی نیاز پیدا می کنند؟

بسیاری از افراد به دلایل وراثتی از همان ابتدا صورت استخوانی و بدون چربی دارند. که می توانند پس از ۱۸ سال تزریق چربی انجام دهند. اما دسته دیگری که به تزریق چربی نیاز دارند می تواند به دلایل مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال در همه افراد با بالا رفتن سن چربی صورت تحلیل رفته و باعث افتادن پوست می شود. جاذبه زمین باعث و افتادگی بافت های نرم صورت می شود و در نتیجه آن چین و چروک ها و خطوط  ظریف تا عمیق در پوست ظاهر می شود. علاوه بر آن، افزایش سن موجب نازک شدن پوست،کاهش حجم چربی و کاهش حجم استخوانی، آتروفی عضلانی و … می شود.

آیا این عمل تنها مختص تزریق چربی به صورت می باشد؟

خیر این جراحی تنها مختص به تزریق چربی صورت نمی باشد. می توان تزریق چربی را به بسیاری از نقاط بدن تزریق کرد. و می‌توان ادعا کرد که بخاطر ارائه نشدن تزریق چربی در دیگر
نواحی بدن و همچنین بالاتر بودن چشم‌گیر میزان تزریق چربی به صورت در مقایسه با سایر نقاط بدن، در میان عموم مردم و گفت‌ و گوهایشان و علاوه بر ان در سطح جامع این تصور نادرست و باور غلط به‌ وجود آمده که تزریق چربی از جمله‌ آن عمل‌ های زیبایی‌‌ ای به‌ شمار می‌ روند. که تنها و تنها مختص ازبین‌بردن چین‌ و چروک‌ ها وسایر آسیب‌های موجود در چهره یعنی پوست صورت و گردن بوده و هیچ تصوری از اجرایی بودن و کارآمدی این عمل بسیار ویژه برای سایر نواحی و اندام‌ های مهم بدن ندارند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
این پست توصیه می شود

نظرات