ليزر ليپوليز يا (VASER LIPO) ويزرليپو

در ویزر لیپو

ليزر ليپوليز يا (VASER LIPO) ويزرليپو چیست؟

اين روزها اكثر افراد با اصطلاح ليزر ليپوليز آشنايي دارند يا حداقل چيزهايي در مورد آن شنيده اند. ليزر ليپوليز يا (VASER LIPO) ويزرليپو يكي از موثرترين روش‌هاي شكل‌دهي مجدد به بدن و كشيدن چربي‌هاي اضافي بدن است. اما امروزه در مجامع بين‌المللي روش جديدي به نام ويزرليپو (VASER Lipo) نيز خودنمايي مي‌كند. هدف از اين مقاله آشنايي اجمالي با ويزرليپو است.

 

 

ويزر ليپو چيست و چه فرقي با روش‌هاي قبلي دارد؟

درحال حاضر جديدترين روش رفع چربي‌ها ليزر ليپوليز يا ويزرليپو است. كه خلاصه شده عبارت Vibration Amplification of sound Energy Resonance (تشديد ارتعاشات رزونانس انرژي صوتي) است. در اين روش از انرژي حاصل از تشديد ارتعاشات براي ريز كردن چربي‌ها و راحت كشيده شدن آن‌ها استفاده مي‌شود. اين روش ملايم‌ترين و در عين حال قدرتمندترين روش براي كشيدن چربي‌هاست. بسيار انتخابي عمل مي‌كند و بزرگترين حسن VASER اين است كه در كار با آن رگ‌ها، اعصاب و بافت همبندي موجود در ناحيه، دست نخورده باقي مي‌ماند و درست به اين دليل است كه در انتها ظاهري صاف و هموار ايجاد مي‌شود و ترميم نيز سريع‌تر اتفاق مي‌افتد. درد آن كمتر است و تورم و كبودي نيز به حداقل خود مي‌رسد.
به دليل حساسيت بسيار بالاي پروب اين روش، شكل‌دهي به بدن يا اصطلاحا پيكرتراشي حاصل از آن دقيق‌ تر است و به شكل هنرمندانه‌اي صورت مي‌گيرد.

مزایا ويزرليپو چیست؟

  • نسبت به لیپوساکشن سنتی هنگام خارج سازی چربی به بافت‌های مجاور آسیب کمتری وارد می‌کند.
  • با توجه به هدف‌گیری چربی، احتمال آسیب به عروق و اعصاب مجاور چربی کمتر است.
  • نیاز به برش‌های جزیی دارد و بدون نیاز به بخیه زخم‌های کمتری ایجاد می‌کند.
  • بافت پس از ویزرلیپو دچار شل شدگی نمی‌شود بلکه سفت‌تر می‌شود.
  • احتمال ایجاد عفونت، کبودی و ورم در ویزر لیپو کمتر است.
  • می‌تواند بافت‌های دچار سلولیت را از بین ببرد‌.
  • زمان بهبودی فرد بسیار کوتاه‌تر است.
  • درد و عارضه کمتری ایجاد می‌کند.

ویزر لیپو براي چه ناحيه‌هايي از بدن قابل استفاده است؟

همانگونه كه گفته شد ويزر ليپو حساسيت‌هاي خيلي بالايي دارد لذا علاوه بر اينكه مثل روش‌هاي قبلي براي نواحي شكم، پهلوها، ران‌ها، كمر، پشت و باسن قابل استفاده است، آن را مي‌توان براي نواحي حساسي چون غبغب، گردن، سينه، بازوها، زانو و حتي مچ پا نيز به راحتي استفاده کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
این پست توصیه می شود

نظرات