جراحی بلفاروپلاستی برای رفع پف چشم

عمل بلفاروپلاستی

با جراحی زیبایی پلک چشمان زیبا داشته باشید!
از نظر زیبا شناسی چشم ها مهم ترین قسمت صورت می باشند. همچنین چشم ها نشان دهنده سن افراد و انعکاس دهنده ی حالات هیجانی و خلقی فرد  می باشند.
اما متاسفانه چشم ها و پلک ها زودتر از بقیه اجزای بدن ، علامت های پیری را نشان می دهند. به خاطر همین حساسیت، همه روزه اشخاص بسیاری با استفاده از جراحی زیبایی پف پلک چشم یعنی عمل بلفاروپلاستی، اعتماد به نفس بیش تری پیدا می کنند و از زندگی خویش لذت بیش تری می برند.

عمل بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی پلاستیک پلک ها که جراحی بلفاروپلاستی نامیده می شود، برای برداشت پف پلک ها و اصلاح افتادگی پلک ها و برداشت پوست اضافی آن ها مطرح شده است.
اما جالب است بدانیم که پف پلک ها همیشه به دلیل افزایش سن نمی باشد،بلکه در مواردی یکی از علائم بیماری های متابولیکی مانند کم کاری یا پرکاری تیروئید می باشد.
بدیهی است در چنین مواقعی به جای اصلاح پف پلک با عمل زیبایی، ابتدا باید بیماری متابولیکی را درمان کرد.

تاثیر افزایش سن بر روی پلک بالا و پایین، به طور مختصر با یکدیگر متفاوت می باشد. در پلک بالا این مشکل معمولا به صورت افزایش تدریجی مقدار پوست پلک نمایان می شود.
در مواردی نیز این افزایش پوست آن چنان زیاد است که میدان دید شخص را نیز محدود می کند. اما
ظاهر شدن افزایش سن در پلک پایینی به طور معمول به شکل پف پلک و چروک های ظریف و بیرون زدگی کیسه های چربی نمایان می شود. که یکی از راه حل ها جراحی پلک در کرج می باشد.

عمل بلفاروپلاستی چه کاربرد هایی دارد؟

  • درمان افتادگی پوست یا شلی پوست پلک بالا که باعث ایجاد چین و چروک روی پلک می‌شود و می‌تواند انحنای سطحی (کانتور) پلک را با مشکل مواجه کند.
  • برطرف کردن افتادگی پلک پایین که باعث بیشتر دیده شدن نواحی سفید چشم در زیر قرنیه می‌شود.
  • درمان افتادگی پلک ناشی از سنگینی پوست اضافه که باعث اختلال در بینایی فرد می‌شود.
  • برداشت پوست اضافی و رفع چین و چروک‌های ظریف پلک پایینی.
  • از بین بردن پف و تورم زیر چشم؛
  • برطرف کردن پف و تورم پلک‌ها؛
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
این پست توصیه می شود

نظرات