تزریق چربی چه تاثیری بر پوست دارد؟

تزریق چربی

بعضی از بیماران ممکن است بخواهند تزریق چربی را به عنوان راه درمانی در نظر بگیرند که در این روش از چربی‌های بدن بیمار برداشته می‌شود و سپس آن را به پوست تزریق می‌کنند تا چهره را پر و یا خطوط را کم کند و حتی از بین ببرد. این روش تنها یکی از روش‌هایی است که می‌تواند برای درمان خطوط لب و چین و چروک استفاده شود.

خطوط پنجه کلاغی، خطوط صورت، خطوط اطراف دهان و خطوط لبخند می‌توانند به این طریق حذف شوند. گزینه‌هایی مانند بوتاکس و تزریق چربی درمان‌هایی هستند که به جراحی نیاز ندارند و برای بهبود ظاهر در کوتاه مدت و یا تا زمانی که شما نیاز به جراحی پلاستیک داشته باشید می‌توانند انتخاب بسیار مناسبی باشند.

 

 

تزریق چربی چگونه انجام می‌شود؟

در این روش یک منطقه “اهدا کننده” باید تعیین شود (مانند شکم یا باسن) و لیپوساکشن برای استخراج چربی بر روی این قسمت انجام شود. سپس چربی سوپاپی به صورت پیوند به چهره منتقل می‌شود. حدود ۵۰ درصد از چربی تزریق شده از بین می‌رود و چربی باقی مانده برای همیشه می‌ماند.

نتایج تزریق چربی چیست؟

اغلب چربی‌های منتقل شده به چهره عموما زنده می‌مانند، اما نتایج غیرقابل پیش‌بینی است. به طور معمول، برای رسیدن به نتایج مطلوب، به چند روش انتقال چربی مورد نیاز می‌باشد. با این حال، مقدار چربی برای تزریق به هر ناحیه صورت استاندارد نیست و اساسا بر اساس تجربه جراح است که با توجه به نتایج آن باید توسط یک پزشک حاذق انجام گیرد. دکتر نامداری  در کرج با داشتن ۹ سال سابقه در این زمینه یکی از بهترین‌ها در انجام این کار است.

 

 

این پست توصیه می شود

نظرات