جراحی زیبایی باسن

پروتز باسن

پروتز باسن مانند جراحی سینه، همان طوری که بزرگی و برجستگی سینه نماد و الگویی از بدن زنانه می باشد. و سبب ایجاد جذبه فیزیکی و زیبایی اندام زن می شود،
به همان اندازه فرم و همچنین بزرگی و برجستگی باسن، یکی دیگر از نماد های یک بدن زنانه ایده آل و زیبا است.
این جراحی زیبایی که امروزه یکی از شایع ترین جراحی های زیبایی در میان عمل های جراحی زیبایی است، بیشتر به دو روش انجام می پذیرد. تزریق چربی و یا پروتز سیلیکونی

استفاده از پروتز باسن سیلیکونی

برای بالا بردن و افزایش حجم باسن، برش کوچکی در قسمت استخوانی خارجی، که به طور کامل در زیر لباس زیر قرار خواهد گرفت،
وارد سطح زیرین پوست باسن می شود.  و برابر نقشه و طراحی از پیش تعیین شده توسط پزشک متخصص، فضا باز می شود. و پروتز در نقطه دلخواه قرار خواهد گرفت. در قسمت های گوناگونی از باسن پروتز کاربرد دارد.

 

 

امروزه اثبات شده است در تکنیک های جدید و بروز پزشکی، بهترین محل برای قرار گرفتن پروتز، درون عضله باسن می باشد.
البته بسته به شرایط و انتظارات بیمار گاهی اوقات پروتز را زیر عضله و زیر فشیا و در بعضی موارد که با درخواست کمی هم روبرو است پروتز را در زیر پوست باسن می گذاریم.
جراحی زیبایی باسن در کشورهای امریکا جنوبی مانند کلمبیا، برزیل و … عمل شایع و پرطرفداری می باشد. و اکثر مقالات و کتاب ها و تکنیک های بروز و جدید از آمریکای جنوبی شرح داده می شود.

پروتز باسن چگونه انجام می شود؟

پیش از بی هوشی، جراح بررسی های لازم را انجام می دهد. و علامت گذاری می کنند را در محل قرار گیری پروتز انجام می دهد. شایع ترین حالت برای انجام این علامت گذاری ها این است که بیمار به حالت ایستاده قرار می گیرد. جراح با مهارت خود فاصله بین این دو خط را به سه قسمت متساوی تقسیم می کند. و یک سوم قسمت پایینی را نادیده می گیرد، زیرا وزن بدن فرد به آن ناحیه وارد می شود. و پروتز نباید در آن قسمت جایگذاری شود. یک سوم میانی باسن بیشترین برجستگی پروتز را قرار می دهد.

تزریق چربی مناسب تر است یا پروتز باسن؟

روش دیگری برای حجم دهی باسن تزریق چربی می باشد که این روش هم طرفداران زیادی دارد و سالیان سال مورد توجه افراد قرار گرفته است.  افراد باید در روش تزریق چربی به باسن، دارای شرایط آن یعنی چربی های اضافی در دیگر قسمت های بدن مثل پهلو، شکم،تا پزشک بتواند چربی های اضافی را از این نقاط برداشته و به باسن تزریق کند. تزریق چربی به باسن بهتر از روش های قرارگیری پروتز های سیلیکونی می باشد، چون که در این روش چربی از بافت خود بدن گرفته شده و نواحی از بدن که چربی بیشتری دارد، لاغر می شود.

هزینه انجام جراحی پروتز باسن

هزینه دقیق و مشخصی برای انجام پروتز باسن نمی توان در نظر گرفت زیرا هر کلینیک و پزشک هزینه های متفاوتی را برای انجام این جراحی در نظر می گیرند. علاوه بر آن باید توجه داشته باشید که روش های مختلفی هم برای پروتز باسن وجود دارد که امکان دارد هر کدام هزینه متفاوتی باشند که دستمزد پزشکان هم در آن موثر می باشد. اگر شما هم قصد انجام جراحی پروتز باسن دارید بهتر است قبل از هر فکری در مورد هزینه ها به دنبال یک پزشک متبحر و حرفه ای با سابقه کاری بالا باشید تا بتوانید بهترین جراحی را انجام دهید. پروتز سینه و پروتز باسن از پرطرفدار ترین جراحی های زیبایی بدن می باشد.

تکنیک های متداول

مهمتر از همه اینکه باید خاطر نشان شود که عمل جراحی زیبایی باسن چون در ظاهر کاملاً نمایان می باشد، پس باید توسط جراح متخصص زیبایی صورت بگیرد.
پس به دلیل قیمت بسیار پایین و نامتعرف بعضی کلینیک ها نباید ریسک سپردن بدنتان به فرد غیرمتخصص را بپذیرید. بیشتر افرادی که جراحی باسن میکنند، بیشتر نگران اند،
که نکنه بعد عمل فرم باسن به حالت اولیه پیش از عمل بازگردد. یا اینکه برجستگیف مدتی پس از عمل باقی نماند. بیماران در نظرداشته باشند که نتایج حاصل از این جراحی زیبایی تا ۸۰% بعد از عمل نیز باقی خواهد ماند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
این پست توصیه می شود

نظرات