جراحی بلفاروپلاستی

جراحی بلفاروپلاستی

در ظاهر علائمی چون پوست اضافی و یا پف پلک موجب سنگینی روی چشم می شود. و در مواقعی نیز میدان بینایی فوقانی محدود می شوند. در بعضی موارد نیز افتادگی ابرو و پیشانی موجب تشدید علائم ذکر شده می گردد. دکتر امید نامداری با دقت به علایم و معاینه تخصصی بهترین نوع جراحی زیبایی چشم یا همان بلفاروپلاستی را انتخاب خواهد کرد.

از بین بردن پف پلک

جهت درمان راه حل عمل جراحی بلفاروپلاستی می باشد. عمل جراحی بلفاروپلاستی شامل برداشت ظریف پوست های اضافی و تنظیم کردن چربی های داخل پلک می باشد.
هم چنین میتوان دو پلک بالا را  باهم و پلک های تحتانی را باهم جراحی نمود. اگرچه اکثراً  پف پلک های بالا و پایین به صورت همزمان عمل می شوند.

این عمل به طور معمول تحت بی حسی موضعی صورت می گیرد. در برخی موارد نیز نیاز به اعمال عمل جراحی دیگری به طور توام با جراحی پلک در کرج می باشد.
از قبیل فیکس کردن ابرو, لیفت ابرو , پیوند چربی, فیکس کردن غده اشکی, تزریق چربی و علی الخصوص جراحی توام افتادگی پلک. گاهی نیز الزاما ابتدا و یا همزمان افتادگی ابرو و هم چنین پیشانی با لیفت آندوسکوپی باید اصلاح گردد.

فواید جراحی بلفاروپلاستی

  1. پوست و چربی اضافه پلک‏ های بالا، علاوه بر اینکه باعث ظاهری خسته و پیر می شود. موجب اختلال در بینایی فرد و سنگین شدن پلک ‏ها می ‏شود. که با برداشتن پوست و چربی اضافی، هم زاویه دید بهبود میابد و هم باعث زیبایی صورت می شود.
  2. همچنین زیر چشم‏ هم دارای سه بخش است که چربی ‏های مداری دارد که به طی گذز زمان و بالا رفتن سن  این چربی ‏ها شل شده و آویزان می شوند. برداشتن این پوست و چربی اضافی زیر چشم‏ ها هم باعث صاف شدن چین و چروک و سفت شدن پوست خواهد شد.

جراحی بلفاروپلاستی برای درمان چه مشکلاتی استفاده می‌شود؟

  1. افرادی که در اثر افتادگی پلک، با مشکلاتی در بینایی روبرو شده‌اند و شرایط دید آن‌ها مثل گذشته کامل به نظر نمی‌رسد از بین رفتن چروک و سفت شدن پوست می‏‌شود.
  2. افرادی که پلک آن‌ها انعطاف‌پذیری لازم را از دست داده و در وضعیت نامطلوبی به سر می‌برد.
  3. حذف کیسه‌های زیر چشم برای کسانی که زیر چشم یا بالا چشم آن ها حالت پف کرده دارد.
  4. رسوبات چربی در چشم که به شکل پف در پلک‌ها ظاهر می‌شود.
  5. با حذف پوست و چربی اضافی می‏‌توان دید فرد را بهبود بخشید.
  6. پلک پایینِ افتاده که سفیدی زیر قرنیه را به نمایش می‌گذارد.
  7. پوست اضافه و چین و چروک در پلک پایین.

مراقبت های قبل از جراحی بلفاروپلاستی

  1. قطع مصرف مشروبات الکلی و دخانیات از سه هفته الی یک ماه قبل
  2. همراه نداشتن لاک، زیورآلات و آرایش هنگام جراحی
  3. بازگوکردن توقعات شما از جراحی بصورت واقع بینانه
  4. عدم مصرف دارو های ضد انعقاد و رقیق کننده خون
  5. انجام تمامی آژمایشات لازم طبق دستور پزشک
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]
این پست توصیه می شود

نظرات