انواع مدل پروتز سینه

پروتز سینه چیست؟

در این پست به معرفی انواع مدل پروتز سینه می پردازیم، پروتز سینه‌ انواع متفاوتی دارد. همچنین افراد می‌توانند نوعی را که با آن احساس راحتی بیشتر دارند برای خود برگزینند. از ویژگی های پروتز سینه خوب باید به علاوه حس راحتی، ظاهر زیبایی را به فرم سینه‌های فرد بخشد و همین طور دارای کیفیت و طول عمری منتاسب باشد. عمل پروتز سینه می‌تواند، به بهبود وضعیت جسمی و روحی افراد پس از عمل برداشتن سینه، کمک کند. از جمله انواع مدل پروتز سینه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

انواع مدل پروتز سینه

با ژل های سلیکونی پر شده اند که به بافت های طبیعی سینه شباهت بیشتری دارند. و برای آن دسته از افرادی که بعد از عمل جراحی پروتز سینه نمی خواهند، بافت سینه ی آنان بسیار حجیم شود، مورد استفاده قرار می گیرد. پروتز های سیلیکونی به نسبت پروتز های آب نمکی نیز گران تر می باشند. در حالی که پروتز سیلیکونی برای جای گیری در بافت های سینه به کار خواهد رفت، برشی بزرگتر به دست جراح که برای جایگذاری پروتز ایجاد خواهد شد. پروتز های سیلیکونی را میتوان به دو دسته گرد و قطره اشکی تقسیم کرد. در نوع گرد از پروتز های سیلیکونی، پروتز تقریبا صورتی شبیه به نیم کره دارد. در مدل قطره اشکی شکل و ظاهر پروتز شبیه خود سینه می باشد، که برای آن دسته افراد که می خواهند، سینه ای به شکل کاملا عادی داشته باشند مورد استفاده قرار می گیرد.

عمل جراحی پروتز سینه چیست؟

افزایش سایز سینه توسظ جراحی،یک جراحی زیبایی ایمن با حداقل تهاجم می باشد. با این‌ همه به توصیه‌ی پزشکان متخصص، قبل از آمادگی برای انجام این عمل جراحی بهتر می باشد. که فرد متقاضی در جلسات مشاوره ای با پزشک جراحش شرکت کند.

چه سنی برای انجام پروتز سینه مناسب است؟

برای تعیین سن دقیق جهت انجام عمل پروتز باید باید مواردی را در نظر گرفت. رسیدن به بلوغ جسمی و روانی دو مورد بسیار مهم در این امر است که جراح باید پیش از انجام این عمل بسیار مهم، در نظر داشته باشید. اگر که سینه رشد کافی نداشته باشد و عمل پروتز سینه در فرد انجام شود، امکان دارد در گذر زمان، با رشد و تغییر شکل سینه ها، نتیجه عمل را تحت تاثیر قرار دهد. گاها برش های جراحی موجب رشد کامل و مناسب سینه ها می شود.

عوارض احتمالی پروتز

  • تغییر در حساسیت سینه و نوک آن ها
  • احساس درد در سینه
  • تغییر جای پروتز
  • پاره شدن پروتز
  • عفونت سینه

جهت از بین بردن عوارض احتمالی که در بالا ذکر شده است، نیازمند به جراحی مجدد است. در نتیجه در انتخاب بهترین جراح پروتز سینه در کرج یا سایر شهر های ایران دقت لازم را داشته باشد.
خانم هایی که باردار هستند و یا در دوران شیردهی می باشند، نمی توانند اقدام به انجام جراحی زیبایی سینه(پروتز سینه)کنند. زیرا، در این دوران سایز صلی سینه ها مشخص نیست و باید مدتی پس از اتمام دوران بارداری و شیردهی بگذرد تا بتوان سایز واقعی سینه را تشخیص داد.

تفاوت تزریق ژل با انواع مدل پروتز سینه

تزریق ژل باعث از نابودی بافت طبیعی سینه می گردد. یا بیماری های توده سینه را در پی دارد. که تشخیص آن سخت دمی باشد. برترین و موثرترین متد برای بزرگ کردن و فرم دهی به سینه های کوچک انواع مدل پروتز سینه می باشد. که هیچ گاه خطرات ابتلا به سرطان سینه شما را دنبال نمی کند. برای خواندن مقالات بیشتر راجع به جراحی تیروئید و جراحی تیروئید در کرج بر روی لینک های مشخص شده کلیک کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
این پست توصیه می شود

نظرات